Regler -  EZ Bhop


§1 Admins:

§1.1 Admins ord er altid lov.

§1.2 Diskuter aldrig med en admin, gå direkte til en Head-Admin eller højere rangeret.

§1.3 Call-Admin abuse vil ikke blive tolereret.

§1.4 Det er ikke tilladt, at afsløre en admin i hideme eller lignende.

§1.5 Det er hverken tilladt at udgive sig for eller hentyde til at man er en del af staff teamet hvis man ikke er det. Såfremt man gør dette kan det i nogle tilfælde resultere i permanent udelukkelse fra vores servere og platforme.


§2 Spilleregler:

§2.1 Cheats bliver på ingen måde tolereret.

§2.2 Alt reklame for andre servere vil ikke blive tolereret.

§2.3 Alt griefing/irritation på en medspiller vil ikke blive tolereret.

§2.4 Alle bugs eller glitches skal rapporteres til en Head-admin eller højere rank og må ikke udnyttes.

§2.5 Alle former for team raffling er ikke tilladt. - Team raffling er når man går sammen mod en eller flere personer og deler de vundene gevisnter efterfølgende

§2.6 Brug jeres sunde fornuft til, at følge og forstå reglerne ordenligt.


§3 Voice- og chat regler:

§3.1 Man må ikke mic-spamme eller bruge mikrofonen unødvendigt meget.

§3.2 Man må ikke bruge soundboard med mindre, at man har fået lov af en admin.

§3.3 Alt racisme, nazisme, diskrimination eller lignende tolereres ikke.

§3.4 Snak altid respektfuldt til dine medspillere.

§3.5 Alt snak, udover dansk og engelsk, er ikke tilladt.

§3.6 Man må ikke spamme i chatten.

§3.7 Det er ikke tilladt at bruge voice changer.

§3.8 Det er ikke tilladt at dele personlige oplysninger.


Brud på ovenstående regler vil medføre en sanktion i form af mute/gag/slay/kick/ban.

Såfremt du mener at du ikke har brudt en regel, eller at administratoren har vurderet situationen
forkert. I så fald kan du oprette en helpdesk, eller hoppe i “Afventer support” på discord, dernæst
vil en administrator revurdere sagen.


Administrators:

1) Please pay attention, listen and respect the administrators' verdicts.

2) Don't start arguing or rally up discussions with an administrator, if there's a problem with an administrator, then bring it straight to a head administrator or higher ranked member of the staff team instead.

3) Abusing the !calladmin feature in any shape or form isn't acceptable, and will result in a ban penalty.

 

Game Rules:

1) Hacks, scripts and third-party software in general isn't allowed, and results in a permanent ban. No exceptions.

2) Exploitation is prohibited, all glitches/bugs/exploits should be reported to a head-admin or higher ranked staff.

3) Griefing and provocations of other players will not be tolerated.

4) We DO allow the usage of "Nulls", as long as it is done by the player and not by a third-party software.

 

Voice- and Chat Rules

1) Nazism, racism, general hate speech and discrimination will be penalized harshly.

2) Largely excessive use of your microphone and mic-spam isn't allowed.

3) Using soundboards, voice-changers and the likes is prohibited, unless an online admin have granted you temporary permission. 4) Spamming and flooding of the chat isn't allowed.

5) All sorts of advertisement for other servers and communities will result in sanctions.

6) All types of European languages will be allowed in the voice-chat, other languages may lead to muting. All languages are allowed in the chat area however.

7) Show mutual respect towards other players, and treat them like you wish to be treated as well.

8) Sharing/distribution of personal information about other players and doxing is in no way considered acceptable. For all of the rules listed rules apply the following; use your common sense to correctly understand and interpret the rules.